torsdag 29 juli 2010

Spring i regnet

Gött väder för löpning. Lite regn. Skönt att numera vara glasögonlös när det regnar. Distans idag, några kilometer själv först, sen med klubben, sen 3 km tävlingsfart, ca 3:20-fart. Är 3:20 tävlingsfarten på lördag kommer jag antingen dö eller göra succé. Blir kul, fast nervöst, och den vanliga önskan att nån ska komma fram och skjuta mig under dom sista 2 kilometrarna. Fortfarande grymt skav bak på hälsenorna efter söndagens miss att köra långpass utan strumpor. Löpning, löpning, löpning. Blev i alla fall nästan 20 km idag. Kanske vilodag imorgon om jag inte orkar upp på morgonen innan jobbet då det är enda tillfället som ges imorgon.

2 kommentarer:

  1. Låter bra med 3.20 min/km i Falkenberg imorgon.
    Jag hänger med i din klunga...

    God natt!

    SvaraRadera