torsdag 22 juli 2010

Idag och igår

Igår blev det helvilodag löpmässigt. Idag 3km till jobbet, maxfart typ, vilket var lite överraskande för kroppen några minuter efter att jag hade vaknat. Men ganska bra sätt att kickstarta en dag på. Sen hem en kortare väg, allt som hanns med, ca 2 km, halvsnabbt. Seg i kroppen, så även om dessa lugna dagar mest sker eftersom jag inte hunnit träna så ligger dom ganska bra. Har ändå haft en ganska bra period de senaste veckorna, inte jättemycket mängd men ganska mycket hårdlöpning. Får se vad helgen ger för träningsmöjligheter och hur benen känns. Skulle vilja få till ett långpass med bra känsla, de senaste har jag liksom fått slita mig igenom. Men den friske har som bekant många önskningar medan den sjuke endast har en.

2 kommentarer:

  1. Vädret lär ju skapa bra förutsättningar för bra löpning denna helg. Runt 15 grader i Jönköping

    SvaraRadera
  2. Vad har hänt med din besöksstatistik? Jag tror att du kanske måste skada dig lite igen för att blidka dina läsare? (taiträ, taiträ!)

    SvaraRadera