söndag 18 juli 2010

Söndag

Veckan summeras till 106 km. Idag sprang jag 27 km, varav 20 var på asfalt, ut till Röda sten och tillbaka. 10 km hade jag sällskap av Malin på rullskridskor vilket gjorde att jag fick springa på rätt bra ibland för att hänga med. Glasspaus vid Röda sten. Hem samma väg och sen en vända i skogen för att samla ihop till långpasslängd. På fötterna VFF Speed. Lite segt idag också, hade ursprungligen tänkt mig ett riktigt långt långpass men anpassade lite efter hur jag kände mig.

På väg mot Röda sten

Bra vecka med 4 kvalitetspass, dock har inget av dessa varit jättetufft. 27 km har gått i sub-4 fart, de flesta av dessa även i sub 3:30 fart. Som sagt är känslan den att jag är ganska nedtränad just nu, lite oklart hur jag lägger upp nästa vecka, helvila eller lätt jogg imorgon i alla fall, sen får jag se. Börjar jobba imorgon igen, så det påverkar ju lite. Nöjd med att ha haft 3 veckor över 10 mil i rad nu i alla fall.

Parkour

3 kommentarer:

  1. Parkour! Väldigt edgy. Käckt med blandad träning också.

    SvaraRadera
  2. Jag anammar det nya. Gjorde några volter sen också men dom kom inte med på bild.

    SvaraRadera