lördag 19 juni 2010

4x6' med 2' PJ

Så blev alltså passet, 4 stycken 6 minutare med 2 minuters pausjogg. Helt lagom hårt för en lördagsförmiddag. Ska se om det går att länka till garmin connect så kan alla intresserade detaljstudera min träning. Höll ganska jämnt tempo: 3:28-fart på dom två första som var netto uppför, sen 3:21 respektive 3:23-fart på dom andra två som logiskt då gick nerför. Underlaget var som så ofta förr 8:an i Skatås. Hänger ännu inte med Jocke och Olle men ge mig ett par veckor så ska jag nog flåsa dom i nacken, känns som jag är på uppstuds. Med upp och nerjogg blev det totalt drygt 17 km löpta. Förhoppningsvis blir det ett riktigt lugnt kort långpass, åtminstone 20-22 km imorgon så är jag relativt nöjd med veckan sen.

2 kommentarer:

  1. Du håller riktigt bra tempo på dina intervaller du!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag gör så gott jag kan.

    SvaraRadera