tisdag 3 augusti 2010

6x1000

Intervallträning då. 8x1000 stod på programmet. 90' vila. Lite för fort i början, 3:10, sen 3:12, sen 3:14, 3:17, 3:18 och 3:18. Sen bröt jag och joggade genom dom två sista för jag började känna mig stum i vaderna och imorgon är det ju årets viktigaste tävling: Back-KM, uppför Ramberget, ~2km, ~70 höjdmeter. 7:50 är tiden att slå (förra årets). Nu får jag en rygg att gå på också då jag såg att Kongahällas stjärnlöpare, Anders Soovik, är anmäld. Rapport utlovas. Mycket mjölksyra blir det.

Med upp och nerjogg och några 200-ingar som jag körde igenom lite halvseriöst blev det 17 km avverkade idag.

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till nu! Kör så det ryker!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Nyligen bestämde jag mig för att samla Sverigs samtliga bloggar relaterade till hälsa. Däribland områden såsom viktnedgång, träning, sjukdommar, mental hälsa, livsstil, mm. Eftersom din blogg passar in där så skulle jag gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

    SvaraRadera